Оплата



Випадки відмови у здійсненні платежу:
• банківська картка не призначена для здійснення платежів через інтернет, про що можна дізнатися, звернувшись в Ваш Банк;
• недостатньо коштів для оплати на банківській картці. Детальніше про наявність коштів на банківській картці Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;
• дані банківської картки введені невірно;
• закінчився термін дії банківської карти. Термін дії карти, як правило, вказано на лицьовій стороні картки (це місяць і рік, до якого дійсна карта). Детальніше про термін дії карти Ви можете дізнатися, звернувшись в банк, що випустив банківську карту;
З питань оплати за допомогою банківської карти і інших питань, пов’язаних з роботою сайту, Ви можете звертатися за наступними телефонами: 0 800 60 02 12
Надана вами персональна інформація (ім’я, адреса, телефон, e-mail, номер банківської карти) є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Дані вашої кредитної картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому Web-сервері.
При оплаті картами повернення готівковими коштами не допускається. Порядок повернення регулюється правилами міжнародних платіжних систем. Процедура повернення товару регламентується статтею …
• Споживач має право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом чотирнадцяти днів;
• Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару;
• Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно людиною, яка його купує;
При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.